MENU

Sonntag, Dezember 26, 2010

Scrapbooking: Friends forever { digital }

Hast Du Dein Weihnachtsfest gut überstanden? Alles wieder verstaut und die neuen Dinge schon ausprobiert? Hier kehrt auch wieder Ruhe ein, das Sofa ist gerade mein bester Freund ;)
Gestern habe ich mir Digitale Kits von Echo Park und Cosmo Cricket gekauft. Ich bin da eher drüber gestolpert, wußte vorher gar nicht, dass die Firmen das anbieten :) Schöne Überraschung. In dieses LO ist zwar nicht viel davon eingeflossen, aber ich freu mich jetzt schon darauf, alles auszuprobieren :D


Did you enjoy your christmas weekend? Everything back in place? And did you have a chance to try out your new stuff? It is getting calmer here too, the sofa is my best friend atm ;)
Yesterday I bought some Digi Kits from Echo Park and Cosmo Cricket. I didn´t know they were selling it until I came across that site, nice surprise :) There is not a lot of Echo Park / Cosmo Cricket included in this LO but I am so much looking forward to using my new stuff :D


credits: Echo Park, Roben-Marie Smith, suddenly artistic