MENU

Dienstag, Juli 26, 2011

butterfly ...

Hi everyone :) I would like to welcome my latest followers and say a big thank you to all of you, for coming here, leaving comments and questions and participating in my crafting adventure! This means a lot to me! 
This week Cassandra, Kirsty, Leanne and I are hosting the blogging week over at Kaisercraft blog. As it is my first time I am quite excited ;) Today I would like to share my first project of this week, a small card using the Blae & Ivy collection (I really dont get tired of saying how much I like this collection, but the August release is really awesome *yay, that was mean, wasnt it?* ).

Hallo ihr alle :) Erstmal möchte ich meine neuesten Leser begrüßen und mich bei euch allen dafür bedanken, dass ihr immer wieder hier vorbeischaut, Kommentare und Fragen hinterlasst und teilhabt an meinem Bastelabenteuer! Das bedeutet mir eine Menge! Diese Woche ist es an Cassandra, Kirsty, Leanne und mir, die Kaisercraft Blogging Week zu gestalten. Und da das mein erstes Mal ist, bin ich ein wenig aufgeregt ;) Heute möchte ich mein erstes Projekt der Woche vorstellen, eine kleine Karte mit den Papieren der Blae & Ivy Kollektion (ich wiederhole mich gerne: die Serie ist einfach toll, aber die Neuerscheinungen im August sind einfach oberklasse *hehe, das war jetzt gemein, oder?*).

Kaisercraft Materials List: Alpha Clear Stamps “Vintage Script” (CS 782), Pearls (SB 713);  Blae & Ivy collection - Valley (P699), Sky (P698), Mystic Cove (P697), Meadow (P695), Sticker Sheet (SS106), Clear Stamps (CS781)